יום שני, 6 באוגוסט 2012

לובסטר מוס. איך לבשל לובסטר - מתכון עם photoes.

לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
שלום!
היום ממתקים Nikolya אני הולך להראות לכם איך בישלתי מוס לובסטר. ובישול זה לקח לי בערך בלילה כי לובסטר מבושל צריך להיות מקורר היטב.




כאן יש לי לובסטר השקט!
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
זה יפה. משקל לובסטר היה כ -600 גרם:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
השמט לובסטר למים מלח רותחים, והוא מיד מתחיל להסמיק:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
ואז אחרי 5-7 דקות גררתי את זה על צלחת:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
זה גדול באמת, לא אני?
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
אבל לא הרבה בשר לובסטר יצא נקי לאחר חתכתי את זה:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
מקס 100-150 גרם אני מניח:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
בינתיים, אני צריך להכין את המילוי. אני לוקח 1 בצל:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
ו לנקות דגים קצוץ - 500 גרם. היה לי pelengas שאליו אני מוסיפים מלח, פלפל מעט תבלינים:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
כל החומר הזה אני ערבוב:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
ואז פפריקה נפרד בולגרית גלילה - 1 קטע:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
אחר כך התגלגל בניילון נצמד כרגיל, מורחים אותו על השכבה הראשונה של פפריקה, ואז שכבה של דג טחון:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
ואז שמתי על גבי פיסות לובסטר:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
ו הנחתי שוב שכבה של פפריקה:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
לחמניות טעימות שנעשו נמצא כאן:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
אחרי זה, אני להשמיט אלה לחמניות למים הרותחים ומבשלים 5-7 דקות:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
ועכשיו הסוד העיקרי! אתה זוכר כשאמרתי את הכנת התבשיל הזה לקח לי בערך יום? העובדה היא הלחמניות צריך להיות מגניב גם כן. כמובן, אתה יכול לשים אותם במקרר, אבל מוס לא יכול לקבל עדין קשה. אז עזבתי את הלחמניות להתקרר עד למחרת בבוקר במקום קריר. ואז התחיל לעשות את המנה:
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה
הנה מה שקרה בסופו של דבר. בתאבון!
לובסטר. לובסטר מוס. איך לבשל מתכון לובסטר עם תמונה

מקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה