יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה

עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
שלום!
היום ממתקים Nikolya אני רוצה להראות לך איך אני עושה אחד עוגות חתונה. היום זה היה אמור להיות עוגה עם פרחים ופרפרים. לכן החלטתי לעשות מהם רסק סוכר.
ראשית בקטיף של tier 1 עתיד עוגת חתונה עשיתי חור על הנדבך השני להחזיק אותו היטב:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
ואז לחתוך את כל הקצוות:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
ואז המחבר בין שתי שכבות של עוגת בעתיד לחתונה בפרחים:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עכשיו, מנקודת רסק סוכר צבוע בצבע ירוק אני חותך סרטים כאלה:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
ואת אלה פרפרים:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
ועכשיו אני מתחילה לקשט את עוגת חתונה עם קלטות כאלה:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
יחד עם זאת היא נותנת מוצא דמיון ויצירתיות כאשר אני דבק פרפרים))
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
במשך 3 ימים לפני שהתחלתי לעשות פה פרחים סוכר כאלה. בשלב זה, הם יבשים ומוכנים, כדי שאוכל לקשט עוגת חתונה עם פרחי סוכר רסק מ:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
בנפרד, אני מוסיף את העלים, עשויים גם רסק סוכר:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
אחר כך להסוות את צומת בין שכבות באמצעות שוקולד לבן:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
מאז רסק סוכר הוא פלסטיק מאוד, אני יכול להוסיף מרקם החלקים הבודדים של העוגה)):
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
סוף סוף יש לי עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים:
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
עוגת חתונה עם פרחים ופרפרים. מתכון עוגת חתונה עם תמונה
מזל טוב לראות אותך!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה