יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

מאפה הביניים בבית הספר

הורים יקרים!

אם אתה לא יודע איך לארגן את שעות הפנאי של הילדים שלך, כך שהזמן אינו מבוזבז הילד עם etoom למדה משהו מועיל, אז בית הספר מאפה Junior - זה בדיוק מה שאתה צריך!

בית הספר מאפה הביניים - זה של המחבר המקורי אמן ברמה של ניקולאי פופוב, שבה בייקר המפורסם ביותר של העיר שלנו יחלקו את סודות מיומנותו לחלוטין כל ילד.





השיעורים מתקיימים בחדר נפרד, מאובזר במיוחד עם כל מה שאתה צריך. וההורים יוכלו בעתיד הקרוב כדי לבחון את הפעולות של ילדיהם בטלוויזיה, אשר תותקן באולם המרכזי. הילדים לובשים צורה של אבקת צעיר על מנת לחוות באופן מלא את האווירה של ממתקים בקונדיטוריה לחוות את כל הדקויות של אמנות!

הנושא של שיעורים ניתן לעצב מתוך שוקולד או מרציפן, סוכר ולהדביק לעבוד איתו, ציור על בישול שוקולד עוגת שוקולד עם הילדים ועוד הרבה, הרבה יותר!

השיעורים מתקיימים בכל יום ראשון בשעה 14:00 לכל הילדים vozaste של 4 שנים. אם הקבוצה גייס יותר מ -15 אנשים, עבודה נוספת תבוצע על 12-00 או 16-00 בתיאום מראש. עלות השיעורים הוא 40 דולר, ובישלה הילד לוקח את המוצר איתך.

כמו כן, בית הספר מאפה Junior אפשר לסדר בכל עת עבור קבוצות של 6 נפשות. לא רק ילדים אלא גם מבוגרים יכולים להצטרף הסודות המתוקים של האמנות בבית הספר של ניקולאי פופוב.

אם אתה מעוניין בהזדמנות זו, ניתן להירשם הספר מאפה Junior על ידי מילוי הטופס .

 

בכבוד רב,
ניקולאי פופוב

 




מקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה